Pre podporu predaja výrobkov a služieb je dôležitý výskum trhu, cielená reklama aj kvalitné doplnkové služby a poskytovanie informácií zákazníkom. Všetky činnosti s tým spojené nemusia vykonávať zamestnanci vašej firmy. Môžete si ich objednať u externého dodávateľa.

Na telefóne so zákazníkmi
Na telefóne so zákazníkmi (Foto: unsplash.com)

Callcentrum Bratislava

Callcentrum Bratislava pre vás zaistí profesionálnu telefonickú komunikáciu so zákazníkom. K dispozícii sú vám zamestnanci školení pre rôzne typy rozhovorov. Okrem toho vám call centrum Bratislava ponúka svoje technologické zabezpečenie a know-how osvedčené rokmi skúseností z praxe.

O kvalite poskytovaných služieb hovorí dlhý rad spokojných klientov. Callcentrum Bratislava sa nesústreďuje len na samotné telefonické rozhovory. Nájdete tu komplexné portfólio služieb. Všetky získané informácie sú spracúvané na základe konkrétnych požiadaviek klienta.

Telemarketing

Jednou z poskytovaných služieb je telemarketing. Vďaka tejto forme telefonickej komunikácie a jej prepracovaným nástrojom môžete pochopiť očakávania a správanie zákazníkov. Telemarketing rozdeľujeme na aktívny a pasívny.

Aktívny telemarketig

Aktívny telemarketing zahŕňa aktívne oslovovanie potenciálnych klientov. Potenciálny zákazník je prostredníctvom telefonického rozhovoru informovaný o výrobkoch či službách. Aktívny telemarketing sa používa tiež na prieskum trhu. Kvalitným spracovaním nadobudnutých údajov získate dôležité informácie o cieľovej skupine, pre ktorú je určený váš produkt. Tieto informácie sú dôležitým základom pre voľbu konkrétnej marketingovej stratégie.

Pasívny telemarketing

Pasívny telemarketing spočíva vo vybavovaní prichádzajúcich telefonátov. Patrí sem napríklad prevádzka zákazníckej informačnej linky alebo linky pre objednávky. Súčasťou služieb môže byť aj nepretržitá prevádzka zákazníckej linky alebo nahrávanie rozhovorov.

Text: PR